loading...
رمان.زندگی.عشق.احساس
مهنا20 بازدید : 83 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (5)

سلام خدمت دوستان گلم معذرت بابت تاخیرم

امروز قسمت ششم روگذاشتم

بنا به درخواست دوستان به صورت محاوره ای کردم

 

دوستت دارم .دوست دارم هنوز عشقمی

میدونم منو ازیاد میبری بهونه نفس کشیدنم توئی

دوستت دارم توقلب من فقط توئی

هرروز وهرشب کارم شده که بشینم تومبل اتاقم این آهنگ رو گوش بدم .وقتی به عکسش نگاه میکنم حسرت میخورم که چرا به همین راحتی بااین اخلاق گندم ازدستش دادم.

دارم ازیاد تو میرم

بی توهرلحظه میمیرم

ته زندگیم همینجاست

بدون اینو که میمیرم

میگم عاشق توهستم

بی توآروم نمیگیرم

واقعا دارم از یادش میرم اون دیگه منو حساب نمیکنه خدایا می چی کارکردم

چشمم را میبندم که بااین آهنگ به یادش باشم.

........

نزدیک ۳ماه از کارکردن من تو آموزشگاه تندیس می گذره .تابه الان هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده نه فرید ونه آراد برام مزاحمت جور نکردن ومن باخیال راحت به تدریس ادامه دادم.

با نزدیک شدن به آموزشگاه شماره وپریا رو میگیرم

:سلام بفرمایید؟

من:سلام.خوب هستین خاله جون من ترلانم ...پریا هستش؟

خاله:سلام عزیزم...راستش پریا مریض شده نمیتونه بیاد

من:خدانکنه چی شده؟الان حالش خوبه؟

خاله:هیچی دیروز تصادف کرد پاش شکسته الانم تو استراحته

من:ممنون که خبر دادین حتما سرمیزنم

با مامان پریا خداحافظی میکنم وبه طرف آموزشگاه میرم.راحله رو میبینم که باسرعت به طرف من میاد

راحله:سلام ترلان بدو کامیاب کارت داره

من:سلام چیکارداره؟

راحله:نمیدونم برو فقط به من گفت صدات کنم.

به طرف اتاق کامیاب میرم به آهستگی به در ضربه میزنم وداخل میشم

وقتی داخل میشم میبینم تمام معلمهای آموزشگاه جمعن فقط منو کم داشتن به اهستگی سلا میکنم ودر زیر نگاه سنگینشون کنار خانم قادری میشینم

کامیاب :خب باحضور خانم خرسند جلسه رو شروع میکنم.این جلسه ازاول بگم که خیلی مهمه ومن میخوام بگم تک تکتون باید به حرفایی که میگم عمل کنین.

این جلسه برای بالا بردن ارتقاء آموزشگاهمون تو سطح کشوریه

واین برای من خیلی ارزش داره

اقای محدث:جناب کامیاب میشه زودتر برین سراصل مطلب؟

کامیاب:باشه میرم سر اصل مطلب.....شما استادان باید به سفر برید.

البته باتوجه به لیست من تقسیم بندی کردم.وهیچ کس حق اعتراض نداره

خب لیست رو میخونم

محدث وشهسواریان وجندقی به قم

باقریان و موسوی وصالح به یزد

محراب ودرخشان وخرسند به اصفهان

ناصحی و نوبخت وشادان به گرگان

وای خدای من با دومرد همسفرم اونم با کی با این دوتایی که من دلم نمیخواد حتی بهشون نزدیک بشم.

کامیاب:البته به سفراصفهان دونفر دیگم هستم یکی خانم کبیری که باتوجه به کسالتشون خانم اسبق تشریف میارن

خب دیگه حرفی نمیمونه این سفر به مدت یک ساله وشما باید یک سال در اون شهرهایی که گفتم تدریس کنید .ازنظر خونه هم براتون مهیا کردیم هرکسی که دراین سفر بتونه خودشو نشون بده استخدام رسمی میشه

والسلام

همه بلند شدند ومن اخرین نفر با چهره ای بهت زده بلندشدم اما در حین بلند شدن نگاهم با نگاه درخشان گره خورد با نیشخندی به من نگاه میکرد وگذشت

با حالی عصبانی پیش راحله رفتم.

راحله:اوه اوه چی شده خانم قرمز شده؟

من: راحله اینقدر عصبانیم که میخوام این آموزشگاهو رو سر کامیاب وبقیه خراب کنم

راحله: چی شده خانم عصبانی مگه کامیاب چی گفت؟

من: هیچی فقط همینو کم داشتم که یک سال تو یک شهر دیگه با دوتا پسر ویک خانم که از هیچ کدومشون خوشم نمیاد همسفر بشم.

راحله: جون ترلان راست میگی ؟ اه حیف شد من یک سال نمیبینمت

من:راحله الان وقت شوخی نیست ....اه اصلا من رفتم خداحافظ

با حالی خراب بیرون رفتم موقع پیاده روی احساس میکردم که ماشینی هی بوق میزند

برگشتم وای خدای من این که ماشین درخشانه بازهم برگشتم که برم اما

آراد خودش رو به من رسوند ودرمقابلم وایستاد

آراد:سلام چرا هرچی بوق میزنم برنمیگردی ؟

بااخم بهش نگاه کردم:علیک سلام اولا به خودم مربوطه که برگردم یا برنگردم ثانیا شما حق نداری بامن صمیمی رفتارکنین

آراد:ببین نداشتیما اول کاری داری اذیت میکنی من وتو همکاریم چه اشکالی داره صمیمی رفتارکنیم؟

من: شما بیخود میکنی بامن این طوری رفتارکنی جناب همکار

آراد کمی خودش رو به من نزدیک کرد:ببین خانم کوچولو من هرجور که بخوام باهات حرف میزنم .مثل اینکه یادت رفته یک سال همسایه وهمکاریم پیش هم.

توچشماش نگاه کردم :خیلی وقیحی اقای درخشان

وبعد باکیفم هلش دادم اونطرف وبا سرعت ازدستش فرار کردم

............

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط satan در تاریخ 1392/07/01 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

آبجی چرا دیگه ادامه داستانات نمیادشکلکشکلک چرا دیگه تو روم نمیاییشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط satan در تاریخ 1392/07/01 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

آبجی چرا دیگه ادامه داستانات نمیادشکلکشکلک چرا دیگه تو روم نمیاییشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ehsan در تاریخ 1392/06/20 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

مهنا به نظره من عالی بود به معنای واقعی کلمه... بازم پست بذار زود زود شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کمال در تاریخ 1392/06/02 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

مهنا مثل بقیه خوب بود ولی روی فعلات بیشتر تمرکز کن فعل ها رو جای درستش به کار ببر

این نظر توسط ≈satan≈ در تاریخ 1392/06/02 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام آجی وبلاگت مثل قسمت های قبل قشنگ عالی توپ حرفی ندارم بگمشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دلنوشته ها خودم تنهایی غم غصه شیرینی زندگی احساس ورمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نوشيدني الوئه ورا
  • دانلود نرم افزار دانلود
  • فرش 1000 شانه قیمت
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور کیش
  • بهترین دکتر عمومی در تهران
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • مشاوره پایان نامه کامپیوتر
  • خرید گیفت کارت 5 دلاری
  • تور ارمنستان
  • سرور اختصاصی آلمان
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • تجربیات معلمان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • خرید عطر و ادکلن
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار اتوگالری
  • نرم افزار تاکسی سرویس
  • نرم افزار چاپ چک
  • نرم افزار دفترچه تلفن
  • درمان
  • اورانوس
  • وبلاگ زیبای پرنسس آبی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 5,456